niedziela, 9 marca 2014

W poszukiwaniu idealnej czapki

Znalazłam.
Poszukiwania trwały ponad rok, jedną zimę przechodziłam w czapce, która nawet tutaj się nie pojawi.;)
Szukałam długo i wszystkie czapki - a przecież pięknych czapek dookoła jest mnóstwo - nie nadawały się dla mnie.

Przełom nastąpił przy pikotkach, pokochałam je całym sercem - wtedy powstała Czapka Pikotka.

Ale dla mnie to wciąż nie było to.
Po kilku następnych próbach (między innymi Dandelions i nienazwana) powróciłam do pikotek. I w ten sposób powstała Płonąca czapka, czyli Flaming Hat .

Przetestowana, opublikowana. Nie ma jednak jeszcze rozpiski w języku polskim. Niedługo ją przetłumaczę, oddam do testów i polska wersja językowa dołączy do tej angielskiej.

Moja czapka nazywa się lawa:


Jest ciepła i dwustronna - zmiana stron to przełączenie kolorów. A brioszkowe warkocze dają niesamowite efekty.



I mogę zdecydowanie powiedzieć, że to jest moja idealna czapka.

PS
Tutaj użyczone zdjęcie od Cichej:


Zobaczcie koniecznie na pozostałe zdjęcia czapek, które robiły moje testerki: KLIK. Jeżeli nie macie konta na Ravelry - jedną z wersji zobaczycie także u Yellow Mleczyk.

41 komentarzy:

  1. Cudna czapusia:) i jeżeli tylko będziesz potrzebować kogoś do testowania to ja się zgłaszam:)
    pozdrawiam cieplutko i przy okazji zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, będę potrzebować do polskiej wersji.

      Usuń
  2. Bardzo ładna. Czekam na polską wersję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To jednak trochę potrwa. Ale na pewno będzie przed kolejną zimą, a nawet jesienią.

      Usuń
  3. Woow, jest świetna, żałuję, że nie widziałam jej wcześniej. Bardzo oryginalna, no i daje dużo możliwości do eksperymentowania kolorami. Ech, za późno na testowanie wpadłam, ale zostaję na dłużej i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rzeczywiście daje spore pole do popisu do eksperymentowania z kolorami. A testerów bedę potrzebować do polskiej wersji.

      Usuń
  4. Przepiękna! Zestawienie kolorystyczne mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. W sumie w planach było noszenie jej na stronie z szarością, a wyszło, że chodzę w niej głównie na stronie z rudością.

      Usuń
  5. Odlotowa czapka,te kolory,po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka jest kapitalna i bardzo mi się podoba :) Będę czekać na polski opis... Może mi się uda go zrozumieć, bo z opisami jestem ciężka ;)
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W opisie są zdjęcia krok-po-kroku tych najtrudniejszych (wg mnie) momentów.

      Usuń
  7. Rzeczywiście udana, żeby nie powiedzieć świetna! Nazwa adekwatna do tego co widzimy, naprawdę świetna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka jest niesamowita!!! I to, że można nosić ją na dwie strony czyni ją jescze barziej niezwykłą ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaleta brioszki - i to faktycznie bardzo duża, bo strony nie są identyczne, gdyż "odbijają" kolory. To czego na jednej stronie mniej tego na drugiej więcej i odwrotnie. Naprawdę świetne efekty daje ten ścieg.

      Usuń
  9. Cudna czapka. Tym wzorem jeszcze nigdy nie dziergałam, a wychodzi super.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Ja polecam brioszkę (ścieg patentowy) i bardzo go lubię. Daje niesamowite efekty wizualne. Czasami wręcz nie można się napatrzeć.

      Usuń
  10. Przepiękna - jeszcze takiego wzoru nigdzie nie widziałam!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Brioszka daje niesamowite efekty:))

      Usuń
  11. GENIALNA CZAKA!!! Bardzo mi sie podoba. Chetnie zglosze sie do przetestowania, jakbys potrzebowala. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę potrzebować. Tylko raczej na blogu nie będzie o tym informacji. Jak masz możliwość wpadnij na Ravelry na grupę: http://www.ravelry.com/groups/knitting-break---przerwa-na-dzierganie tam będzie ogłoszenie.

      Usuń
  12. Piękna, znakomita i cieplutka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta czapka i kolory pasujące idealnie, ale czas teraz już na lżejsze projekty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdecydowanie czas na letnie wyroby, tym bardziej, że zimy można powiedzieć iż wcale nie było.
      A jak tam Twoje podróże? Gdzie Cię w tym roku zaniesie?

      Usuń
  14. Witam :)
    Pierwszy raz z Pani bloga trafiłam na Raverly. Stąd moje pytanie: czy żeby być testerką trzeba być tam zarejestrowanym? jakie są warunki? Czapka zachwycająca i już za późno, ale może kolejnego Pani projektu nie przegapię chociaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nabrałam wielkiej ochoty na zrobienie tej czapki :) czy wzór jest już na Raverly w j. polskim ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że się spóźniłam z odpowiedzią. Wzór jest na razie tylko w języku angielskim.

      Usuń
  16. Witam :) Czapka jest niesamowicie urodziwa, wzór zakupiłam i teraz dzięki Twoim opisom próbuję rozgryźć o co chodzi. Pomaleńku coś zaczyna świtać, mam nadzieję,że zdążę przed końcem zimy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej..... zdradź mi proszę jak zrobiłaś ściągać do tej czapy... z tego co widzę nie jest on zrobiony brioszką... więc jak w takim razie osiągnęłaś "dwustronność" w ściągaczu....?? A i sposób nabierania początkowych oczek też chyba jest inny niż znam... twój daje cudowny efekt fal... Jakaś podpowiedź... link do instrukcji? czapa cudowna.... zima blisko..... dzieciaki byłby zadowolone... :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Wszystko opisałam we wzorze: http://www.ravelry.com/patterns/library/flaming-hat :))

      Usuń
  18. Czapucha przecudnej urody.Chętnie wpisuję się na listę testerek.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      To post sprzed dwóch lat, czapka już jest przetestowana i opublikowana.

      Usuń
  19. Jest ju polska wersja na raverly? Kupilam angielska, ale mam problem w niektórych miejscach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Polskiej wersji nie ma. Jeżeli masz z czymś problem pisz do mnie na Rav - pomogę.

      Usuń