niedziela, 10 lutego 2013

konkurs noworoczny

Dzisiaj, według tradycyjnego chińskiego kalendarza, jest pierwszy dzień nowego roku.
W związku z tym, bo każda okazja jest dobra, proponuję mały konkurs - zgadywankę.
Do wygrania jest tajemnicza rzecz, której fragment jest widoczny na zdjęciu.
Wygrywa osoba, która pierwsza zgadnie i napisze w komentarzu co to jest.
Rzecz została przywieziona z Chin, ma związek z zimą i... na razie tyle podpowiedzi. Gdyby zagadka okazała się bardzo trudna, pojawią się następne wskazówki.
Proponuję puścić więc wodze fantazji, nawet najbardziej absurdalna odpowiedź może okazać się tą właściwą - chodzi przecież o Chiny ;)


EDIT 1 (12.02.2013)
Dla ułatwienia -  podpowiedź: jest to element garderoby.
Dla utrudnienia - nowa zasada: od tego momentu można zgadywać tylko raz dziennie, podając tylko jedną propozycję.



EDIT 2 (13.02.2013)
Kolejna podpowiedź - to jest para.


 

44 komentarze:

  1. O rany, musiałam wygooglować co to jest Pucca :-) Tak podejrzewałam, że to coś musi być z jakieś kreskówki, tylko nie wiedziałam z jakiej... Nie jestem w tym niestety dobra... Punkt dla Ciebie! Ale konkurs trwa dalej, bo ten przedmiot to coś więcej niż tylko maskotka i nadal nie wiadomo co to jest...
    Życzę dalszego trafnego zgadywania, a w razie czego masz zapewnioną nagrodę pocieszenia dla pierwszej osoby, która wiedziała jaka to postać!

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka? plecak? poduszka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że jest to maskotka z serii Moshi Monsters lub maskotka z igrzysk olimpijskich...ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać z zimowych igrzysk

      Usuń
    2. Tak jak pisałam, to nie tylko maskotka, chodzi o to, do czego to służy... Co to jest oprócz bycia maskotką :)

      Usuń
    3. To jest może przebranie, strój.

      Usuń
    4. nie, to nie jest przebranie.

      Usuń
  4. Nazywa się Sumi, urodziła się w 2010 roku i jest przebraniem bądź jest to sama czapka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie to, nie jest to przebranie ani czapka.

      Usuń
  5. na moje oko to kapcie-orki ;-) ale ja mam słabe oczy, więc jak najbardziej mogę się mylić.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalki przynoszące dobra nowinę o nadejściu wiosny, będące także talizmanami szczęścia? Google tak powiedziało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... czyli tak do końca nie można wierzyć Google... To nie to.

      Usuń
    2. No, to zaczęła mnie zżerać ciekawość.

      Usuń
  7. A może to jest maskotka dyktafon lub coś w tym rodzaju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reaguje na ruch i wydaje dźwięki...

      Usuń
    2. nie, nie jest to dyktafon, nie reaguje na ruch i nie wydaje dźwięków.

      Usuń
  8. Czy to jakiś futerał? Np. do przechowywania drutów, rozpoczętych robótek, czy takie tam?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. I to jest właściwa odpowiedź! Gratuluję!!!

      Usuń