sobota, 12 stycznia 2013

kolczyki



Te przepiękne kolczyki otrzymałam od Pani Grażyny Zielant - jest to wygrana w zabawie, której losowanie odbyło się 24 grudnia - czyli spory czas temu.

Ale na pewno nie jest za późno, aby wspomnieć o tym na blogu - tym bardziej, iż Pani Grażyna przepiękne rzeczy potrafi zrobić, nie tylko z koralików, ale także z włóczki!

Aniu, Kasiu, December, Lena MadHatter, Marille - dziękuję wam dziewczyny, za miłe komentarze pod ostatnim postem. Ten komplet nie wyszedł mi tak jakbym chciała i nieszczególnie jestem z niego zadowolona, także bardzo dziękuję za pociechę:)

W przygotowaniu Berka - krok po kroku, wraz ze zdjęciami. Niedługo także ukaże się całkiem nowy projekt - męski sweter rozpinany, wraz z całym opisem, przeliczeniem, technikami - i zabawą.
Po drodze pojawi się parę dzianin, robionych przeze mnie jeszcze w grudniu.
Co więcej - pod koniec miesiąca z dalekiej podróży wraca aśkin, która też będzie miała masę ciekawych rzeczy do opowiedzenia właśnie tutaj. Zaglądajcie - będzie ciekawie:)) Serdecznie zapraszam!

3 komentarze:

  1. Ooo, fajne kolczyki dostałaś :) Będą Ci pasować!

    Fajnie, że aśkin wraca. Mam dla niej kilka rzeczy zaległych ^^

    Chyba z robótkami często jest tak, że twórczyni ma do nich jakieś "ale", za to pozostałym się bardzo podobają. Przynajmniej tak jest w moim przypadku. No chyba, że nawalę. Ale wracając do sedna - nie jesteśmy obiektywne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki są rewelacyjne:).
      Tak, też się cieszę, że aśkin wraca.

      Jednak mam wrażenie z tamtym kompletem, że tym razem to porządnie nawaliłam. Ale skoro postronnym osobom podoba się - to znaczy, że nie widzą tych wszystkich niedociągnięć co ja - ale to nie znaczy, że skoro nie widzą, to ich nie ma;))

      Usuń
    2. Nie, to nie znaczy, że ich nie ma. Co jeszcze nie znaczy, że są wadami, bo równie dobrze mogą być nic nieznaczącymi pierdółkami. Znając Ciebie, pewnie narzekasz na nierówne oczka, które SĄ równe w Twoim wykonaniu :P

      Usuń