poniedziałek, 6 lutego 2012

rękawiczki / gloves

Do kompletu dla dwustronnej czapki powstały rękawiczki. Robiąc rękawiczki oparłam się w głównej mierze na poście Kokotek, to czego mi brakowało w powyższym artykule wzięłam z książki: Ludmila Peskova, "Nauka dziewiarstwa ręcznego */również dla leworęcznych", a to czego i w książce nie było, wymyśliłam sama.
Włóczki: Himalaya Efsun oraz Yarn Art Shetland
---
The gloves together with the hat make a nice winter set. I took "how to knit gloves" information from Kokotek's blog, the book: Ludmila Peskova, "Nauka dziewiarstwa recznego */równiez dla leworecznych", and also from my head.
Yarns: Himalaya Efsun and Yarn Art Shetland





2 komentarze:

  1. Przymierzam się do tej dwustronnej czapki bo bardzo mi się podoba, rękawiczki super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, uwielbiam robić rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń